click la penaja rasmi kami

November 20, 2011

CHELSEA 1 vs LIVERPOOL 2

Bengkak mata bersengkang pepagi buta hari ini. Tapi aku PUAS...AKU PUASS...


Kemenangan pagi tadi betul-betul memebri kepuasan maksima pada aku. Tak mau komen yang negatif tapi 3 mata cukup berharga. Prestasi hebat kita bermain ditempat lawan musim ini ternyata terbukti dengan jaringan Maxi serta gol lewat dari Johnson.

Kedua-dua gol ini dijaringkan dengan menarik sekali. Paling menarik gol Maxi dengan umpanan Bellamy tepat dikala beliau juga mempunyai ruang untuk menjaringkan gol. Bukan tamak, tapi demi semangat sepasukan, terbaik dari Bell mengumpan kepada Maxi yang tidak dikawal langsung. Gol kedua menyusul pada minit ke 87 dikala perlawanan kelihatan akan berakhir dengan seri hantaran lintang jauh dari Adam kepada Johnson yang membuat larian solo memasuki kotak penalti terus melorong bola dipenjuru kanan gol Chelsea untuk memberi kepuasan kepada semua penyokong Liverpool.





Seperti aku jangka, 2 ekor budak pengkhianat Torres & Meireles tidak diturunkan sebagai kesebelasan utama oleh Menatang Buas (Villa Boas). Masuk minit-minit terakhir tapi kelihatan Torres sentiasa menjauhi Agger untuk mengelak dari di tokek untuk kedua kalinya.

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails