click la penaja rasmi kami

July 01, 2010

LIVERPOOL OH LIVERPOOL...You'll Never Walk Alone


Hari ni aku nak cerita pasal LIVERPOOL, team bola idola aku. Kronik sekarang ni dari segi management. Lepas penyingkiran Rafael Benitez, sekarang tengah menunggu secara rasmi siapa bakal mengemudi pasukan kesayangan aku ni untuk musim akan datang.

Menurut ESPN hari ini, Roy Hodgson akan mengemudi Liverpool utk kontrak selama 3 tahun. Dengan bujet yang agak limited aku rasa beliau layak untuk mengisi posisi ini walaupun pada hakikatnya aku tak setuju. Tapi apakan daya, kami Liverpool, untuk Roy, YNWA. Sebagai permulaan tahniah la untuk Roy atas perlantikan beliau sebagai Manager yg baru.

Biar siapa pun manager Liverpool, expectation tetap tinggi untuk membawa Liverpool kelandasan kejuaraan sebanyak yang boleh. Tiada alasan untuk membina lagi pasukan yang pada aku dah sediakala hebatnya. Dengan pengalaman Roy mengembara selaku jurulatih dikelab2 Eropah aku haraf sentuhan dia akan menjadi dan no 19 yang lama di impikan selaku penyokong tegar akan tercapai.

Untuk Roy Hodgson, selamat datang ke LIVERPOOL. You'll Never Walk Alone...

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails